Måndag

Hej hej!
förlåt för att jag inte har skrivit något. Men kom precis hem,
Först var jag ju i skolan till kl 3 dagen gick sjukt seegt också, måndagar är värsta dagen så inte undra på haha ah iaf efter skolan drog jag först hem åt en macka och sen vidare till bålsta vid 5 tiden.
Fick med mig hem ett antal par skor och så köpte vi även med Kina mat hem mummmms!! haha!
Så har precis ätit de och ska snart gå ut med hundarna, mår lite illa också .. så hoppas det går över snart, fast det kanske är för nervositeten, ska ju få tandställning imorn. Så vi får se hur uppdateringen blir imorn men det blir nog ett inlägg på morgonen om jag hinner och sen när jag kommer hem från tandläkaren om det inte gör allt för ont.
Aja nu ska jag ut med mina sötnosar. Vi Hörs!
Puss


Kommentarer
Postat av: lovisa

hej! jag är med och tävlar i en veckans blogg tävling och vill gärna ha ditt stöd genom att du går in här och röstar på mig(rösta på nummer två) ; http://hannaaskoglund.blogg.se/2009/august/veckans-blogg.html#comment

2009-08-24 @ 21:36:33
URL: http://peerla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0