tisdag


Hejhej!
Omg bara 1 dag kvar på sommarovet nu, sommaren har gått sjukt snabbt känns som det var igår jag och brudarna tänkte en vecka kvar till sommaren, så vips är den över... 
Det bästa med sommaren var nog dalarna eller när jag bara har umgåtts med kompisarna,
fast det är ändå inget som slår sommar 07, den bästa sommaren, hade super kul då, Hoppas nästa sommar blir minst lika kul som den sommaren, glömmer aldrig!

Fast idag har jag bara tagit det lungt har kollat på en film som heter Girl next door, tror ja de va och är inne på andra filmen nu,och det är ingen mindre än Yes man :D haha!
Men ska jag äta nu, jag skriver mera sen när jag har hunnit kolla klart på filmen också.
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0