The voice igår

Hejhej!
Jag och Lena drog till The voice igår iallafall :), det var skit kul, och resan dit kändes som 5 minuter fast det egentligen är typ 30 minuter dit, Hahahah måste tacka boysen  för ni fick oss på sånt bra humör ;) haha, dom var fan stört sköna :)
Men iaf väl på The voice var det minst lika kul, vi gick runt och dansade och leta efter massa folk haha ... Fast på tåget på vägen hem var det inte lika kul, det var en tjej som spydde som satt precis bakom mig, stackaren..!
Vi var hemma vid 12 tiden.  När jag kom hem kolla ja på tv sen somna jag  på dirr när jag hade stängt av tvn.

Idag är det iaf tjejmiddag som gäller med brudarna, kommer ha med mig kameran så antar att ni kommer få en bild bomb sen imorn nångång, tror också att updaterinen kommer suga idag eftersom jag ska dra vid 5 tiden men hinner nog updatera lite innan jag går, vi hörs snart
puss


har lyssnat på låten ungifär 5-6 ggr på rad nu , beroende? haha yes

Kommentarer
Postat av: Jossi

Sv, Härligt :)

NJa, jag är förkyld :(

Händer idag då? :]

2009-08-16 @ 14:17:56
URL: http://jossisplace.blogg.se/
Postat av: Hanna

tack detsamma du ;)

2009-08-16 @ 18:26:30
URL: http://taiiiny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0