lady gaga idag med bästis !

hejhej !
som ni ser på rubriken så ska jag på Lady gaga idag med lena :D ( ska bara övertala mami först :$(a), haha nu lär väll lena inte bli så glad , hahah men jag ska gå även om ja inte får haha så nu blir hon väll glad igen ? (A) )
iaf så har jag inte uppdaterat för min data har damp så nu vet ni varför. men iaf snart kommer lena hit sen ska vi till willys och köpa hårfärg sen ikväll ska vi på lady gaga som ni redan vet :) haha!
men nu måste jag städa upp lite för snart kommer farmor och farfar på fika :D
men ni får ha de så bra, (för  ja kommer ha de bäst )
puss

ps uppdateringen idag kommer nog inte va på bra, men skriver antagligen när jag kommer hem igen från grönan


här får ni också 2 av hennes bästa låtar enligt mig


Kommentarer
Postat av: 14½och gravid!

fin blogg!

2009-08-02 @ 23:40:04
URL: http://gravidaelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0