Belle shoes

Hej sötnosar, eran Princess är hemma nu, haha skoja, skämt åt sido.
Är hemma nu har varit i stan med Lena, först åkte vi till slussen, och drog till Belle sen, köpte ett par skor sen tror vi vidare till Ung 08 var där i typ 5 minuter det regnade som fan, hahah så vi drog till en bok handel (?) och köpte en grej till skolan :) haha! Sen gick vi till tåget och nu är jag hemma
här är bild på skorna

fast dom ser inte riktigt ut så i verkligheten, dom ser mycket bättre ut då...

Snart ska jag tjocka mig med Pizza sen försöka fixa webben på datan eftersom den inte har funkat på ett bra tag nu.
Vi hörs sen
Puss

Kommentarer
Postat av: SANNA

SV: Jag håller nog med dig om det ;)

Händer hos dig? :) Kram

2009-08-13 @ 23:57:07
URL: http://HTTP://SANNAAKARIN.BLOGG.SE

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0